

塩だれそうめんの魅力



藤原さんちの毎日ごはん2藤原さんちの毎日ごはん2
(2011/06/17)
みきママ

商品詳細を見る


I like the recipe book very much! The author 藤原みきさん has an astonishing talent to create awesome dishes. All of her resipes can be made quickly and easily (that's why I like it), and each dish never fails to satisfy my taste! I had no work today, aside from two online lessons, so I cooked lunch. Oh, dear..., her 夏野菜の塩だれそうめん was just fantastic!


   →   →   →   これです、これ!!!


料理の上手な女性って、最強でしょう。
レシピがないと同じような味になってしまう私の台所には、みきママさんのレシピは欠かせません。
少し塩味が強いなと感じるレシピもあるのですが、、、そこは、お好みにあわせて加減すればよろし。
旦那さんのために、お子さんのために、いつも楽しく料理をされているみきママさんって、
本当に素敵な女性だな~と思います(*^。^*)。料理が苦手な私には、憧れの存在です。

関連記事

Comment

Add your comment

Latest

