

見えない敵と闘う


I didn't sleep a wink last night because of an excruciatingly irritating itch. I suppose that the tatami mats in my living room have been infested with a throng of ticks. They are an invisible enemy, but it's impossible to ignore. I didn't have this problem last Summer. Now that I'm out almost every day, lack of airing out the rooms must be a cause of this. I have lots of insect bites here and there on my skin and they look gross and miserable! I have to take an action to get rid of the annoying insects having a field day...


皆さんのお宅は、大丈夫ですか????
わが家はもともと湿気が多いこともあり、ダニやらムカデやら、害虫被害が多いです(-_-;)。
「お母さん、何それ!?」と娘に珍百景扱いされるほど、赤い斑点だらけになった二の腕やふくらはぎ...。
見た目はどうでもいいんですが、とにかく痒くてたまらない\(゜ロ\)(/ロ゜)/。

ということで、早々にネット検索。

いやなダニを集めてポイ!ダニ粘着シート「ダニホテル」ふとん(2枚入り5組)10枚用いやなダニを集めてポイ!ダニ粘着シート「ダニホテル」ふとん(2枚入り5組)10枚用
()
おめざめばざ~る

商品詳細を見る


ネットですごく評判のよいこの商品を購入することに決めました。
早い方は、使用を始めたその日の晩から、まったくダニの攻撃を受けなくなったとか。
わが家の場合、どうも布団ではなく、畳マットにアジトをかまえているようなのですが、、、、
安眠のため、肌のため、到着次第すぐに使用してみたいと思っています!!!


関連記事

Comment

Add your comment

Latest

