スポンサーサイト


A Way Back Into Love




I'm still into this lovely song very much. Melody, lyrics, singing voice, everything is perfect! I must've had the CD on my bookshelf, but somehow I can't seem to find that out. Where has the CD gone? Umm...


Music & LyricsMusic & Lyrics
(2007/03/19)
Various Artists

商品詳細を見る



関連記事

Comment

Emi2号">

Emi2号  

Re: タイトルなし

お久しぶりです! ご無沙汰しています(^_^;)。
ヒュー・グラント、いいですよね。
私は彼の演技、大好きです。
「いつか晴れた日に」は、ご覧になりましたか?
「ノッティングヒルの恋人」も素敵です。
また観たくなりました、彼の作品☆

2013/12/16 (Mon) 13:45 | EDIT | Emi2号さん">REPLY |  

kuri2mama  

お久しぶりです。私も好きです、、、って、最近になって
このdvdを観たところですが。ヒューグラント、素敵ですよねぇ。私よりも年上なんだ。英語好き友だちから借りました。
まだ数本あります、彼の作品。

2013/12/11 (Wed) 10:53 | EDIT | REPLY |  

Add your comment

Latest

